518

اطلاعیه ی سفر زیارتی مشهد مقدس ۱۴۰۲ (طرح شاهک)

به اطلاع کلیه اعضای هیات علمی و یاوران علمی دانشگاه رازی می رساند، ستاد رفاهی دانشگاه از تاریخ 1402/05/08 لغایت 1402/06/27 امکان اعزام همکاران محترم هیات علمی و یاوران علمی (شاغلین، بازنشستگان و کارکنان شرکتی که با دانشگاه قرارداد دارند) در قالب طرح شاهک به مشهد مقدس مهیا شده است.

ثبت نام از متقاضیان از روز دوشنبه 1402/04/12 تا روز شنبه مورخ 1402/04/19 صرفا برای شاغلین از طریق ارسال درخواست اتوماسیون اداری (شامل: معرفی متقاضی، دانشکده محل خدمت، نوع استخدام، تعداد افراد اصلی خانواده در صورت متاهل بودن و به همراه شماره تماس) به اتوماسیون اداری آقای حشمت اله خزایی کارشناس ستاد رفاهی کارکنان و اعضاء هیات علمی ارسال نمایند. بدیهی است صرفا درخواست عزیزان شاغل که تقاضای خود را از طریق اتوماسیون اداری ارسال می کنند مورد بررسی قرار می گیرد.

بازنشستگان و کارکنان محترم شرکتی که دسترسی به اتوماسیون اداری ندارند می توانند در ساعات اداری به دفتر ستاد  امور رفاهی دانشگاه (سازمان مرکزی) آقای مهران زهدی کارشناس ستاد رفاهی مراجعه و ثبت نام نمایند.

وسیله نقلیه در اعزام گروهی همکاران محترم با اتوبوس خواهد بود و دانشگاه متعهد به پرداخت هزینه بلیط رفت و برگشت اتوبوس و هتل به صورت فولبرد می باشد، که بعد از سفر اسامی استفاده کنندگان با احتساب هزنیه ی سفر، طی لیستی برای کسر از حقوق در سه قسط به امور مالی دانشگاه اعلام می گردد.

ضمنا نام هتل، تاریخ رفت و برگشت اتوبوس ها، هزینه هتل و اتوبوس و مبلغ یارانه ی سفر پس از ثبت نام همکاران متعاقبا اعلام می گردد.


شناسه : 8242604